Kalite Politikamız

Müşterilerimizle, uzun süreli işbirliği ve ortaklık kurarız. -Müşteri tatmininin fark edildiği ve ödüllendirilen bir çalışma ortamı yaratırız. -Uluslararası ve/veya kurumsal yapılara sahip müşterilerle çalışma alışkanlığına ve buna uygun iş disiplinine sahibiz. -Herhangi bir acil durumda müdahale konusunda deneyimliyiz. -Personel seçimi ve sürekliliği konusunda çok dikkatliyiz. -Tüm kanuni gereklilikleri zamanında ve eksiksiz yerine getiririz. -Sunduğumuz hizmetlerin kesintisiz ve sorunsuz sürmesini sık kontrol ve denetimler ile sağlarız. -İş ortağımızın taleplerine ivedi reaksiyon göstermekteyiz. -Yüksek seviyede eğitilmiş ve motive olmuş hizmet ekibimiz bulunmaktadır. -Gerektiği zamanlar ve ek görevler için yeterli sayıda eğitimli hizmet personeli sağlarız. -Müşteri ile olumlu, planlı bir yönetim ilişkisi kurulması ile hizmetin ölçülebilir faktörlerle değerlendirilmesi için aylık hizmet raporları sunar ve müşteri memnuniyet ziyaretleri düzenleriz.